::::antidevill::::

ناگفته هایی از اختلاس 3 هزار میلیاردی؛

بزرگترین اختلاس تاریخ کشور چگونه لو رفت ؟


فردی به نام «امیر منصور الف.خ» مشهور به «امیر منصور آریا» با تبانی و نفوذ به شعبه بانک صادرات در محل کارخانه فولاد، اقدام به صدور LCهای (اعتبار اسنادی ریالی داخلی) جعلی به مبالغ ده ها میلیارد تومان می کرده است و بدون آنکه وجه LCهای مذکور را به بانک بپردازد، آن ها را دریافت و به بانک های دولتی و خصوصی دیگر داخلی ...

ادامه مطالب مفصل مربوطه را در ادامه مطلب ببینید

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 2:9 توسط سرباز منتظر | |

رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید، کارشناسان و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت :

افزایش کارهای عالمانه متخصصان در حوزه مهدویت و پرهیز از کارهای جاهلانه

http://www.rajanews.com/%5CFiles_Upload/30838.jpg

عکس های مرحله پایانی رزمایش پیامبراعظم 6

موشک های ایران عکس


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,ساعت 1:1 توسط سرباز منتظر | |

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی که در مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیروت برگزار شد، ابعاد نظریه ولایت فقیه و نیز تجربه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد.

ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:59 توسط سرباز منتظر | |

راي سعودي‌ها ديدن اينكه انبوه معترضان شيعه بحرين تصاوير "سيد حسن نصرالله " را در دست گرفته و با مشت‌هاي گره كرده خواستار تغيير رژيم مي‌شدند، خيلي گران بود. آن‌ها كه پيش از آن شاهد نفوذ ايران در عراق در مرزهاي شمالي عربستان بودند نمي‌خواستند اين اتفاق يك بار ديگر تكرار شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:45 توسط سرباز منتظر | |

سیاستمداران اسرائیلی هر از گاهی برای انحراف افکار عمومی جامعه صهیونیستی از مشکلات داخلی، دست به طرح موضوع حمله به ایران می‌زنند، حال آنکه اسرائیل توان چنین حمله‌ای را ندارد و آمریکا نیز به خاطر مشکلات گسترده در عرصه‌های اقتصادی و مشكلات بين‌المللي، در موقعیتی......


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:44 توسط سرباز منتظر | |

رهبر معظم انقلاب: هیچ قدرتی نمی‌تواند راه انقلاب اسلامی را سد کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به راه دشوار همراه با مزاحمتها، معارضه ها و برخوردهای گوناگون در طول 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند: با «حرکت امیدوارانه و برداشتن قدمهای محکم» هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند راه این انقلاب را سد کند.
 

ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,ساعت 13:0 توسط سرباز منتظر | |

ئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خواستار بالا نگه‌داشتن آمادگی این رژیم برای مقابله نظامی با ایران شد و با اذعان به ناتوانی در مقابل موشک‌های حزب‌الله، تصریح کرد که حزب‌الله بزرگ‌ترین مانع ارتش اسرائیل است.


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,ساعت 12:57 توسط سرباز منتظر | |

رآن تنها معجزۀ پیامبر اسلام(ص) نبوده٬ بلکه پیامبر معجزات فراوانی داشته اند که در کتابهای شیعه و سنی به آنها اشاره شده است؛ ولی قرآن معجزۀ جاوید و منحصر به فرد پیامبر٬ عظمتی فراتر از تمامی معجزات دارد.
برخی از نویسندگان و صاحب نظران در چند دهه اخیر٬ بُعد دیگری برای اعجاز قرآن بیان کرده اند که همان اعجاز عددی قرآن است. بر اساس این ادعا یک نظم ریاضی بر قرآن حاکم است٬ اما تا چند سال اخیر این راز علمی پنهان مانده بود و با ظهور رایانه هایی که می توانند حسابهای بسیار زیادی را در مدت کم و با دقت بالایی انجام دهند پرده از روی نظم ریاضی قرآن برداشته شد. رأس این گروه از پژوهشگران قرآن٬ افرادی چون رشاد خلیفه و عبدالرزاق نوفل هستند.
دکتر رشاد خلیفه٬ بیوشیمیست و محقق آمریکایی مسلمان(مصری الاصل)٬ با هدف به دست آوردن توضیحی برای پارافهای اسرار آمیز قرآن٬ سوره های پاراف دار را به کامپیوتر وارد کرد و پس از چند سال تحقیق در سال 1973 اولین کتاب خود را به نام معجزات قرآنی اهمیت حروف اسرار آمیز به چاپ رساند. تحقیقات بیشتر٬ پرده از یک سیستم پیچیدۀ ریاضی برداشت که در سراسر قرآن و همه جزئیات آن حکمفرماست.
پدیده بى نظیرى که در قرآن وجود دارد، در هیچ کتاب نوشته دست بشر یافت نمیشود. هر یک از عناصر قرآن داراى ترکیبى ریاضی است. به خاطر این کد ریاضى جامع، کوچکترین تغییر در متن یا ساختمان ترکیبى قرآن، بلافاصله آشکار میشود.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:20 توسط سرباز منتظر | |

آقا دارد به جنگ می‌رود، جنگ با خودش، با تمام هرچه که هست،


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:19 توسط سرباز منتظر | |

 در سال های اخیر، از کابالیست بودن دیوید بکام و التزام وی به آن گفته شده؛

ه گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، در سال های اخیر و در محافل ورزشی- رسانه ای، صحبت از پیوستن دیوید بکام به فرقه کابالا بسیار گفته و شنیده شده است. نشانه های متعددی نیز در این زمینه دیده شده است. این موضوع تا به آنجا پیش رفت که همسرش مجبور شد در گفت و گویی، این موضوع را تایید کرده و عنوان کند خود و فرزندانشان مقید به آموزه های این عرفان برآمده از یهودیت هستند.
اما سوالی که در اذهان وجود دارد، این است که دیوید بکام، یهودی هم بوده است؟ موضوعی که با انتشار تصویری از وی همراه کیپا (کلاه مخصوص یهودیان)، جدی تر شد. اما، این تصویر متعلق به چه زمانی است و کجا که فهم آن، ما را در رسیدن به پاسخ این پرسش، کمک زیادی می کند.

تصویر مورد نظر، مربوط به تشییع جنازه پدر بزرگ ستاره انگلیسی جهان فوتبال است. وی یهودی بوده و بکام در این تصویر، در آستانه ورود به کنیسه قرار دارد. این زمینه نگاری موجب شد تا بر این گمانه دامن زده شود که وی نه تنها کابالیست، که پیرو دین یهودیت نیز به مشار می رود. ریشه خانوادگی این بازیکن فوتبال، این شائبه را تقویت کرده که اصالتا یهودی بوده و اکنون، در زمره کابالیست ها به شمار می رود.
کیپا که بکام در این تصویر از آن بهره برده، در عبری به معنای گنبد است. برخی آن را یاماکا یا یرمولک نیز می نامند. در دین یهود استفاده از این کلاه بسیار توصیه شده است. براساس آموزه های یهودیت، مرد سر ناپوشیده نباید تورات را بلند خوانده یا به موضوع مقدسی فکر کند. ورود سر ناپوشیده مردان به کنیسه نیز جایز نیست. به همین دلیل، در سنت یهودی، استفاده از کیپا و کلاه های مشابه آن بسیار دیده شده است.
نکته قابل توجه دیگر، رنگ این کلاه است. آبی، رنگ مقدس و مورد احترام کابالیست ها است که دیوید بکام در زمره پیروان این آیین به شمار می رود.
در سال های اخیر، رهبران این فرقه برآمده از یهودیت، تلاش فراوانی در بهره مندی از دیپلماسی مشاهیر در بسط و ترویج تفکرات خود داشته اند. وجود ستاره هایی مانند دیوید بکام و ...، نقش وافری در ترویج مولفه و نشانه های کابالا داشته است.

نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:18 توسط سرباز منتظر | |

سایت یوتیوب در تازه‌ترین همکاری خود با دولت انگلیس و برخلاف ادعای دولتمردان غربی مبنی بر آزادی اینترنت، فیلم‌های مربوط به اعتراضات مردم این کشور در یک دادگاه را حذف کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:13 توسط سرباز منتظر | |


Power By: LoxBlog.Com