::::antidevill::::

کاری از گروه تحقیقات جنبش مصاف

 

www.MASAFNEWS.com 

 

 دانلود مقاله بصورت فایل آفیس

نوشته شده در جمعه 13 خرداد 1390برچسب:,ساعت 14:39 توسط سرباز منتظر | |

دانلود کتاب مخفی یهود  کتاب نبوئت هیلد  دانلود کتاب مخفی یهود  کتاب نبوئت هیلد

ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:47 توسط سرباز منتظر | |

 طرح جدي «مظلوميت يهود» از مهمترين سياستگذاري هاي فرهنگي و هنري امروز در تمدن جهودزده غرب است.
همان گونه که مسلمانان در طول تاريخ ، شهيدان مظلوم خود را دارند و از حماسه آفريني هاي عظيم ايشان نيرو مي گيرند ، يهوديان نيز براي خود «هولوکاست» - يعني ماجراي کذب قتل عام 6ميليون يهودي در اتاقهاي گاز و سوزاندنشان در کوره هاي آدم سوزي - را ساخته اند! کارکرد هولوکاست به جهات سياسي و فرهنگي شبيه سازي شده اي اين چنين است ، با اين تفاوت اساسي که هولوکاست آن گونه که يهوديان صهيونيستي چون اسپيلبرگ در فيلم «فهرست شيندلر» روايت مي کند ، يکسره دروغين و تحريف شده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:41 توسط سرباز منتظر | |

يكی از بغرنج ترين مسايل سياسی جهان به‌خصوص از قرن نوزدهم ‌مسئله‌ی يهود بوده است‌. برای رفع اين "معضل سياسي" كتاب ها و رساله های بسياری از ديدگاه‌های گوناگون نوشته شده و در عمل نيز راه حل‌های مشخصی برگزيده شده است‌. كمونيست‌ها حل ‌مسئله ی يهود را در حل ‌مسئله طبقاتی می ديدند‌، يعنی حذف فرهنگ‌ قومی آن‌ها‌. به طوری كه در سال 1919 در اتحاد شوروی جماعت‌های مستقل يهودی ممنوع اعلام می شوند‌، حق تدريس زبان عبری ملغا می‌گردد‌، جنبش صيهونيستی كه تا آن زمان آزاد بود‌، زير ضرب قرار می گيرد و در سال‌های 1937 و 1938 هزاران يهودی در اتحاد شوروی در دادگاه‌های نمايشی محكوم به زندان ، تبعيد به سيبری و اعدام می شوند‌. فاشيست‌ها راه حل نهايی خود را محو فيزيكی تمامی يهوديان می‌دانستند‌. كليساها هم به محو فيزيكی يهوديان و هم به گرويدن اجباری آن‌ها به مسيحت اعتقاد داشتند‌.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:39 توسط سرباز منتظر | |

صهيونيسم جنبشی سياسی و هدف آن جذب يهوديان و فراهم کردن زمينه های مهاجرت آنها به فلسطين است تا بدين وسيله دولتی يهودی به عنوان نماد فرهنگ و دين يهود تشکيل دهند و مشخصه بارز آن نژادپرستی يهودی باشد. اين جنبش در اواسط قرن نوزدهم ميلادی به رهبری تيودور هرتزل فعاليت خود را آغاز کرد. اهداف صهيونيسم در تأسيس وطنی ملی برای يهوديان خلاصه می شود. آنها در کنفرانس بال در آغاز سال 1897م. فلسطين را به بهانه اين که در برهه ای از زمان در آن زيسته اند، انتخاب کردند. جنبش صهيونيسم عملاً موفق شد که حکومتی خارجی در قلب سرزمين های عربی يعنی در فلسطين تشکيل دهند و بيش تر ساکنان اين سرزمين را آواره کنند. صهيونيست ها همچنين موفق شدند حمايت بيش تر اعضای سازمان ملل را کسب کنند و پس از به رسميت شناختن دولت عبری به وسيله اين کشورها نوعی مشروعيت بين المللی کسب کردند. پس از فروپاشی خلافت عثمانی و کناره گيری ترکيه از جهان عرب و اسلام، فلسطين تحت قيمومت انگلستان درآمد و پس از انتقال مرکز ثقل صهيونيسم جهان به بريتانيا تعدادی از صهيونيست ها به مناصب عالی از جمله عضويت در کابينه دولت انگليس و پارلمان اين کشور رسيدند و بالفور وزير امور خارجه وقت انگلستان با صدور بيانيه معروف خود بخشی از فلسطين را به صهيونيست ها بخشيد. اين چنين دولت اسرائيل در 15 مه 1948 درست زمانی که نيروهای بريتانيای فلسطين را ترک کردند، تشکيل شد.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:38 توسط سرباز منتظر | |

مسيحيت به سه شاخه كاملاً جدا و مخالف يكديگر يعني كليساي كاتوليك روم، ارتدكس و پروتستان تقسيم شده است.
اين سه كليسا در اعتقادات ديني و مراسم عبادي كاملاً از يكديگر جدايند و مانند سه دين مختلف عمل مي كنند و حتي انجيل كليساي پروتستان با انجيل كليساي كاتوليك تفاوت زيادي دارد. يكي از ويژگي هاي كليساي پروتستان رابطه بسيار نزديك آنها با دولت هاي اروپايي مي باشد و اين دولت ها براي ترويج مسيحيت پروتستان از مبلغان خود در كشورهاي جهان سوم حمايت هاي گسترده مالي، تبليغاتي و سياسي مي كنند؛ به عنوان مثال در انگليس دولت و كليساي پروتستان از هم جدا نيست و ملكه انگليس در رأس دولت و كليسا قرار دارد.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:37 توسط سرباز منتظر | |


اشاره:

ريشه‏هاى عرفان يهودى در كتاب مقدس وجود دارد. در تجاربِ پيامبرانِ عبرى، عنصر عرفانى وجود داشته است.(1) بعدها، در دين يهود، جنبش عرفانى خاصى به ظهور رسيد كه كمال آن در قبالاى ميانه مشهود است. آغازين تاريخ اين جنبش مبهم و نامعلوم است، اما آثار آن در متون مكاشفه‏اى و در تعاليم و تجارب برخى از ربى‏ها و در ميان اسنى‏ها(2) موجود است. با اين‏كه عرفان يهودى از عناصر هلنيستى و يونانى و ايرانى متأثر بوده است، اتكاى آن بر سنّت يهودى را نبايد از نظر دور داشت.

برخى از محققان معتقدند كه ايران باستان و تفكر دينى آن دوره، در شكل‏گيرى فلسفه يونان مؤثر بوده است. حتى گفته مى‏شود كه در زمان امپراتورى هخامنشيان، فيلسوف‏هاى معروفى از يونان شاگردان مغان ايرانى بوده‏اند.(3) پس از فتح آسيا توسط اسكندر، ايران جزو قلمرو يونانى شد؛ از اين دوره دوران هلنيستى آغاز مى‏گردد. در دوران هلنيستى، افكار مصرى، بابلى، يهودى و ايرانى با هم ممزوج گرديد. بدين ترتيب، ملاحظه مى‏گردد كه اين افكار پيش از مسيحيت در حوزه مديترانه و نواحى شرقى مديترانه وجود داشته است. جريان گنوسى هم يكى از اين جريان‏ها و حاصل همين اختلاط افكار بوده است. عده‏اى برآنند كه گنوسى‏هاى نخستين، يهوديان بدعت‏گذارى بودند كه از يهوديت ارتدوكس كناره گرفته بودند. با همه اين‏ها، خاستگاه اين دو جريان در ظلمات ايام پوشيده مانده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:36 توسط سرباز منتظر | |

خبر باطل را انتشار مده و با شريران همداستان مشو كه شهادت دروغ دهى.پيروى بسيارى براى عمل بد مكن و در مرافعه، محض متابعت كثيرى، سخنى‏براى انحراف حق مگو ... حق فقير خود را در دعوى او منحرف مساز. از امر دروغ‏اجتناب نما و بى‏گناه و صالح را به قتل مرسان; زيرا كه ظالم را عادل نخواهم‏شمرد. و رشوت مخور; زيرا كه رشوت بينايان را كور مى‏كند و سخن صديقان راكج مى‏سازد. و بر شخص غريب ظلم منما; زيرا كه از دل غريبان خبر داريد، چون‏كه در زمين مصر غريب بوديد. سفر خروج، 23:1 - 9


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:35 توسط سرباز منتظر | |

اشاره
دين يهود، كه قديم‏ترين دين از مجموعه اديان ابراهيمى است، بر مبناى شريعت‏بنا شده است. در ميان اديان زنده جهان فقط اسلام را مى‏توان از اين جهت‏با يهوديت مقايسه كرد. در حدود سده سيزدهم پيش از ميلاد، بنى‏اسرائيل از سرزمين مصر خارج شدند و عزم سرزمين كنعان كردند. سه ماه پس از خروج از مصر، موسى به فرمان خدا بر كوه سينا دو لوح دريافت كرد كه ده فرمان بر آنها نقش بسته بود. اين ده فرمان آغاز و مبناى شريعت موسوى است و تمام احكام شريعت‏يهود در همين فرمان‏ها ريشه دارند.

احكام كيفرى شريعت‏يهود نيز در اين فرمان‏ها برجسته است: كفرگويى، حرمت‏شكنى روز شنبه، قتل، زنا و سرقت جرايمى‏اند كه در ده فرمان از آنها نهى شده و در ساير بخش‏هاى شريعت‏براى آنها مجازات معين شده است.

در اين نوشته به بررسى مجازات‏ها در حقوق كيفرى يهود پرداخته شده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:34 توسط سرباز منتظر | |

 دايرة‏المعارف جودائيكا Encyclopaedia Judaica يك اثر بسيار مهم يهودى است كه انتشار آن از چند دهه پيش آغاز شده است. اين اثر حاصل سال‏ها كار فشرده و متمركز پژوهندگانى يهودى از سراسر جهان است و تصويرى جامع از تمام جنبه‏هاى زندگى و دانش يهودى تا روزگار حاضر ارائه مى‏كند. پديدآورندگان دايرة‏المعارف يهوديان و غيريهوديان، هر دو، را مخاطب اين مجموعه مى‏دانند.

در اين نوشتار، ابتدا ساختار و پيشينه دايرة‏المعارف و سپس، براى آشنايى بيشتر، چند نمونه از مدخل‏هاى آن به‏اختصار معرفى شده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:32 توسط سرباز منتظر | |


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:30 توسط سرباز منتظر | |

چكيده:
بحث بر سر اين كه نقش يهود و اسراييل در وادار كردن دولت آمريكا در حمله به عراق به چه ميزان بوده است، در آمريكا بالا گرفته است. نويسنده در جمع بندى نهايى، بر نقش عناصر يهودى فعّال در دولت آمريكا و لابى يهود، در جنگ آمريكا عليه عراق تأكيد مى كند.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:28 توسط سرباز منتظر | |


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:7 توسط سرباز منتظر | |

 

بسم رب المهدي


يهود داراي دو عيد مقدس است كه اين عيدها بدون تناول خون تمام نمي‌شودند:
اول- عيد يوريم در مارس Purim.
دوم- عيد فصح در آپريل Passover. (37)
هر ساله افراد زيادي قرباني اين دو عيد «مقدس» مي‌شوند، به نمونه‌هاي زير توجه فرمائيد:

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:5 توسط سرباز منتظر | |

 

بسم رب المهدي


از آنجا که یهودیان در طول تاریخ زندگانی، در حال آوارگی بوده اند و هیچگاه برای خود سرزمین و وطنی نداشته اند و پیوسته به صورت اقلیت در جوامع میزبان زندگی کرده اند ،موضوع در اقلیت بودن پیوسته آنان را نیازمند جلب عواطف جامعه میزبان نموده است ، و از آنجا که خود آنان فاقد عده و عده و ابزار کار بوده اند ، پیوسته مقاصد خود را به دست دیگران انجام داده اند، آنان برای خروج از زندان بابل ، نیازمند جلب عواطف یک قدرت خارجی بوده اند، برای تجدید بنای معبد اورشلیم نیازمند حمایت مادی و معنوی ملوک فارسی بوده اند، و برای جلب نظر ملوک فارسی نیازمند اعزام فرستادگان و مبلغان و یا برانگیختن آتش فتنه و کینه و عداوت دیگران بوده اند، بنابراین ناهنجاری و ناسازگاری از یکسو و نازمندی و ناتوانی و ضعف آنان از سوی دیگر ، پیوسته آنان را مجبور نموده تا در توسل به قدرت ها و جمعیت های نیرومند زمانه، از هر راه و طریقی وارد شوند. اینان برای به قتل رساندن عیسی (ع) به حکومت روم متوسل شدند وآنان را در برابر آن پیغمبر قرار دادند و در زمان پیامبر اکرم (ص) ، کفار قریش را به جنگ با پیامبر خدا تحریک نمودند و در هر عصر و دوره ای چنین شیوه ای را در پیش گرفته اند و جناح ها را به جنگ یکدیگر انداخته اند و سرانجام هم ایادی پنهان و آشکار آنان شناسایی شده و مورد تعقیب قرار گرفته مجددا آواره روزگار گردیده اند .چنانکه قرآن کریم می فرماید: هر گاه اینان فتنه ای برپا می کنند، خداوند فتنه آنان را خاموش کرده و در نهایت خود آنان گرفتار می شوند، و این شیوه قدیمی قوم یهود است و نتیجه آن هلاکت و نابودی خودشان می باشد که این یک سنت الهی است و دیر و زود دارد ولی تعطیل بردار نیست.

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:4 توسط سرباز منتظر | |

سم رب المهدي



دیدگاه اروپاییان نسبت به یهودیان

آنچه از مطالعه متون تاریخی برمی‌آید، ملت‌های اروپایی هیچ‌گه به دیده مثبت به یهودیان نمی‌نگریسته‌اند و به دلایلی که بدان اشاره خواهیم کرد، قوم یهود همواره در انزوا و حاشیه به‌سر برده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:4 توسط سرباز منتظر | |

 

مجموعه عهد عتيق و جديد راكتاب مقدس گويند .ا لبته در بين اهل كتاب به آن (كتاب ) گویند; یعنی که فقط اين مجموعه نوشته ها لياقت ناميدن به ( كتاب ) را دارد . ولي لفظ ( كتاب مقدس ) هم رايج است .

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط سرباز منتظر | |


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:2 توسط سرباز منتظر | |

 

بسم رب المهدي



يعقوب فرزند إسحاق، كه او را اسرائيل (بنده خدا) مى‏گويند دوازده فرزند داشت كه چهارمين فرزند او (يهوذا) بود.

يهوذا و برادرانش با پدر خود يعقوب، در كنعان (فلسطين) سكونت داشتند و پس از واقعه مشهور حضرت يوسف كه يهوذا هم در آن شركت داشت، در سال1740 قبل از ميلاد، كنعان را به عزم مصر ترك گفتند.

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:0 توسط سرباز منتظر | |

 

[اخلاق يهودى و طرح چند اشكال]

اخلاق يهودى چيست؟ براى پاسخ‏گويى به اين پرسش، لازم است سؤال پيش‏زمينه آن را كه ?يهوديت چيست؟? پاسخ گوييم؛ سؤالى كه جواب‏دادن به آن كار آسانى نيست؛ زيرا بر طبق يك گفته قديمى كه ?در ميان دو يهودى سه عقيده وجود دارد?، يافتن تعريفى كامل از آيين يهود كار دشوارى است. گرايش معروف و متداول يهوديان را در عدم توافق بر سر موضوعات كلامى و عقايد دينى، و در عين حال، خارج‏ندانستن قطعى يكديگر از دين و جامعه يهود مى‏توان نشانه توجه خاص يهوديان به اعمال و كردار افراد قلمداد كرد. اين توجه ويژه موجب مى‏گردد كه موضوع رفتار انسان‏ها (به‏ويژه موضوعات اخلاقى) در اين دين از اهميتى محورى و اساسى برخوردار گردد؛ چيزى كه در ميان اديان توحيدىِ غرب، منحصر به فرد است. از همين رو، براى نمونه، در تلمود از خداوند اين‏گونه نقل شده است: ?آنها [=قوم يهود [مرا رها كرده و به تورات من چسبيده‏اند?.(3) تأكيد و توجه خاص دين يهود نسبت به رفتار، در نقطه مقابل عقيده، باعث گرديده است كه ارائه تعريفى از يهوديت به شيوه‏اى ساده، به عنوان مجموعه هماهنگى از عقايد، دشوار گردد.

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 14:47 توسط سرباز منتظر | |


Power By: LoxBlog.Com